HAMAIKETAKO OSASUNGARRI ETA IRAUNKORRA

LH 1. eta 2. mailako ikasleok Ingurumenaren arduran lagundu nahi dugu. Horregatik, aurten ez dugu ekartzen gure hamaiketakoa plastikoan ego aluminio-paperan, tupper edo oihal poltsa batean baizik. Honela hondarrak txikiagotzen ditugu eta gure ingurunea zaintzen dugu.

Hamaiketako “iraunkorra” izateaz gain, osasungarria da, fruitua, zerealak eta esnekiak aldizkatzen ditugu eta. Honela gure elikadura zaintzen dugu jolasaldian ere.

Los alumnos/as de 1º y 2º de primaria queremos aportar nuestro granito de arena en el cuidado del Medio Ambiente.  Por ello, este curso no traemos nuestro hamaiketako  envuelto en   plástico o papel de aluminio sino en tupper o en bolsa de tela. De esta forma reducimos los residuos y cuidamos nuestro entorno.

Además de ser un hamaiketako “sostenible” también es saludable, ya que alternamos la fruta, los cereales y los lácteos. De esta manera cuidamos nuestra alimentación también en el recreo.

¿Quieres verlo? Pincha AQUÍ.