TODOS NUESTROS ESTUDIANTES ADMITIDOS EN EL PROGRAMA DIPLOMA DUAL

DUAL DIPLOMA

DIPLOMA DUAL

Last Thursday, September 16th, our students completed the Admissions Test, and we are pleased to tell you that they have all been admitted to the Dual Diploma Program. Congratulations to all of them!

Their enrolment in the program will provide the students with the opportunity to earn a United States High School Diploma, while completing their studies in our school, Nuestra Señora del Carmen Ikastetxea.

El jueves pasado, 16 de septiembre, nuestros estudiantes completaron el Test de Admisión, y nos complace decir que todos han sido admitidos en el Programa de Diploma Dual. ¡Felicidades!

La inscripción en el programa brindará a los estudiantes la oportunidad de obtener un Diploma de Bachillerato de los Estados Unidos, mientras completan sus estudios en nuestra escuela, Nuestra Señora del Carmen Ikastetxea.